You really caught me off guard.. (?)

Längtar tills den här dagen är slut, gick upp halv 6 idag så idag är jag trötter. Somnade runt halv 3 dessutom så ikväll kommer jag somna som en stock. Som tur är så är det här sista arbetsdagen. Håller på för fullt och söka nytt jobb just nu. Det här var ingenting för mig, jag vill ha nåt där det är lite mer fart och fläkt. Är fan för ung för det här, haha!

Blä för det här, känns rätt onödigt att sitta här.. vill bara gå hem och sova. Ska gå till Coop Forum Västberga här i veckan och lämna in mitt CV. Dom söker tydligen folk nu i höst så det är bara att hoppas på det bästa. Emelie & Lina har också sökt dit. Sökte dit förra året. men då var det så nytt och alla hade väl coop i baktanken.
 
Nu är det bara 16 dagar kvar tills min födelsedag, vill inte bli 19.. kan man inte bara hoppa över så man blir 20 på en gång! åker även till Gran Canaria 9/9. Ska bli så skönt att bara komma bort från det här skitvädret. 22 dagar kvar, men det känns som en evighet.



(Mina utvecklingsstörda vänner, Natalie,Emelie & Lina påväg till magaluf)
HAHAHA :)


DAAAAAAHHH.. PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: natalie

HAHAHA yeey klockren bild! :)

2009-08-17 @ 14:18:26
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men eller hur, mupparna är ute och reser lixom! ;D

2009-08-17 @ 14:33:58
Postat av: Emelie

alltså den där bilden hahaha , det ser ju verkligen ut som jag är störd. HEJA RULLSTOLSGÄNGET! Men saknar magaluf:(

2009-08-17 @ 18:31:25
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: MMALTE

Haha den är så fin, jag med.. jag ska tillbaka dit.. och därmed basta!! :)

2009-08-17 @ 21:06:33
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0