oh myy....god?

Nu är snart arbetsdag numero 2 avklarad. 4 more to go, men det ska nog rulla på fint. Vi har hittat bra knep att fördriva tiden på så den här veckan är slut på nolltid. Vi på rullebulle får ju inte så värst många samtal. Det är mest klarasamtal som rullar in. Så idag har jag och sandra bakat chokladmuffins. + att vi har tagit oss tid till en och annan rast, även fast vi tagit alldeles för många. Ingen bryr sig, och vi får betalt för att sitta och nörda runt på internetshoppar och för att spela spel på internet. Vem tackar nej till det, när man vet att dom flesta verkligen sliter för sina slantar.

MENMEN.. snart är det helg igen, och jag kan försäkra er att det blir utgång för min del, igen(?). Det finns lixom inget annat skoj att göra nu. Det är en sån period nu känner jag. Vi får hoppas att det är slut på det snart. Vart vi går vet vi inte än. Beror helt på en person. En helvetes person. Som jag helst av allt aldrig träffar på igen :) Fick jag det sagt också.

Ska sitta här och nörda tills 7 då pappa kommer och hämtar mig. Börjar halv 11 imorgon också, så jävla sköna arbetstider. Och imorgon ska även resan betalas in, som paulina ska göra eftersom att jag jobbar. Men nu är det på allvar. Nu är det snart bara 1 månad kvar tills vi lämnar Sverige och det dåliga vädret. Sol here i come.

      
                                      

Kommentarer
Postat av: Paulina

japp och fyfan vad galet kul vi ska ha det :D

2009-08-05 @ 00:38:46
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0