RÖJJ IKVÄLL... YÄÄ

Sista dagen på jobbet för den här veckan och tiden rullar iväg snabbt som faen. Slutar om 2 timmAR så det är nääjs! Ikväll blir det utgång! Flickorna&pojkarna kommer förmodligen till mig vid halv 8-8 så ska vi föra och umgås lite innan vi knallar ut.

Håller typ på att smälla av, har fått för mig att jag ska gå ner i vikt, vilket jag även har gjort med en väldans fart. Druckigt måltidsersättning en period nu, och nu känner jag verkligen att jag behöver MAAAT! Fick panik efter Mafaluf då vi typ levde på chips och massa onyttigheter. Och nu när det blir Playa09 igen, så måste man ju komma iform?

Men nu är det bara att börja äta nyttigt så kommer allt bli kalas. idag blir det bara massa sallad och lite kyckling.. suck! Skulle inte banga på en hamburgare på donken, men NEEJ.. och det ska vi heller inte äta i natt flickor.. fy!

Åker även till Sundsvall imorgon och kommer hem på Onsdag, kommer varken kunna använda datorn eller mobilen.. blä

Nu ska jag ta en liten rast och gå ut och sätta mig utanför. PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0