,...

Skolstart imorgon dåra. Känns surt att man kommer ha gått ett år för mycket, men antar att det bara är att le och vara glad. Finns inga jobb för dom som gick ur askolan i år iaf så man ska väl vara glad över att man har 1 år kvar i skolan.
Idag vaknade jag av att telefonen gick på högvarv, hade bara velat sova ett par timmar till. Men klockan var redan 2 så det var väl bara att stiga upp. Gick ut och satte mig på balkongen direkt och låg där ett tag. Sen blev det solarium direkt efter. Andra dagen i rad, kör på stort.

Imorgon bli det utgång med brudarna också, blir väl att vi går till solidaritet eller nåt. Hoppas även på att det blir lite övningskörning i helgen. Har bestämt att jag vill ha mitt körtkort tills nästa år. En bra 20års present.

Har vart och simmar 1000 meter med mamma, känner mig väldigt duktig. Så det här kommer jag göra regelbundet.


Mordet  i Västberga/telefonplan idag:

Den gripna mannen bor i vårat hus, lite läskigt att han kan ha mördat mamman till sina barn. Kvinnan var iof psykopat, som ett flertal gånger stått och bankat på dörren pga av att dom tog ifrån henne vårdnaden av sina barn. Men kanske inte anledning nog att mörda henne? Lite läskigt att ha en sån knäppis i lägenheten under :)


http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article5671105.ab

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

ojoj, jag skulle tycka det var riktigt läskigt...

2009-08-21 @ 16:57:10
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: MMALTE

jo, men det är förmodligen han som är skyldig.. så honom lär man inte se ngt mer :)

2009-08-21 @ 18:55:03
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken gata? bor också omkring där

2009-08-24 @ 22:05:16
Postat av: Natalie

det var fan hannas klasskompis mamma som blev mordad.. illa!!! :(

2009-08-25 @ 15:12:31
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det var rätt så illa! Dom vart ju föräldralösa ;O

2009-08-25 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0