Överväga att sova med tänd lampa?

Usch vad onyttig jag har vart ikväll, ostbågar, läsk & en skål marängswiss på det. Fick lite dåligt samvete när jag tänkte på det. Känner att ja verkligen måste börja träna nu när sommaren börjar närma sig sitt slut. Måste bara få reda på mina jobbtider så jag vet när jag jobbar och därmed hur mycket ledigt jag kommer få. Vi tjejer funderar på att börja dansa, dansade när jag var liten. Förstår inte varför jag slutade.

Iallafall, det var är väldans velande här förut. Vi kunde inte bestämma oss ifall vi var för trötta för att gå hemifrån, eller ifall vi var taggade på att gå till Collage. Tillslut enades om att vi alla var för trötta och beslöt oss därför att ta en lung hemmakväll framför tv:n. Blev en skräckis för mig del, kommer verkligen behöva kolla garderoberna innan jag släcker lampan. Som tur var satt jag ute med pappa och kollade på den, blir inte lika läskigt då på något sätt.


White Noise Trailern


Imorgon hoppas jag på att det blir fint väder så man kan lägga sig och sola ute på gården. inte solat på år och dar känns det som, börjar mer lika ett lakan nu. Vilket inte alls är okej. Utnyttja min lediga tid, jobbet drar igång igen på måndag. Och då börjar jag redan kl 7,bara att knoppa tidigt imorgon så man inte är helt död på måndag morgon. Ska även prata med min chef och få mera tider nu till hösten.

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0