Everywhere I go, Every smile i see. I know you are there, smiling back at me!

Helgen blev som alla andra helger, vi hörde hårt och nu är jag helt slut när jag är tillbaka på jobbet. I lördags låg jag inne och sov&kollade på Kyle XY hela dagen för att sen göra mig iordning för att gå ut, Nathalie kom till mig runt 8. Vi åkte ifrån mig vid halv 10, och åkte till cattelin. Nån timme senare kom även paulina. Vi dansade, hade superkul &blev bjudna på vin&champagne(?) snacka om att dom där pojkarna har hamnat på helt fel ställe.

Kvällen slutade iaf på donken som vanligt. Och sen åkte jag hem och la mig.
Söndagen gick åt att vila upp sig som en galning. Låg i sängen i stort sett hela dagen.

Jobbet väntar, 10-19 hela veckan.. sen är jag fri som en fågel! 
TJOFLÖJT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0