A night to remember

Nu är helgen över, det går så fruktansvärt snabbt. I fredags tog jag det bara väldigt lungt, var helt död efter kryssningen så jag behövde 48 timmar för att återhämta mig. Gick och la mig relativt tidigt för att orka upp och jobba. Jobbade mellan 10-16 och det kändes som en hel evighet haha. Var galet sur pga "familjeproblem" om man nu kan kalla det för de. Familj och familj. Iallafall, efter det åkte jag och mötte Rickard i Slussen och efter det åkte vi hem hit. Vi hade det mysigt framför tv:n och så fick jag blanda drinkar! hihi!

Idag har vi också bara tagt det lungt, bakat och sett på film. Ska faktiskt krypa till kojjs alldeles strax, ska upp tidigt och gå på arbetsintervju kl 11. Som jag sagt tidigare så är det på hilton! Barchefen pratar engelska, och det tycker vi ju om. Puss på er!<3

Lite bilder ifrån kryssningen! :)


Jag & helena

Robin & Josefin

Ylva (Ulla snor) & Johanna

MMALTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0