Boys tryin' to touch my junk, junk(8)

Jag vill verkligen inte gå ut nu när det börjar bli så kallt. Och vädret kan heller inte bestämma sig om det ska vara varmt eller kallt, så nu blir det bara mer och mer halt ute. Snart druttar man väl på arslet. Nu börjar det dra ihop sig inför nyår. Jag är fortfarande LIKA dålig på att planera så jag har inte bestämt vad jag ska göra än. Vi kommer iaf vara några stycken hemma hos Josefin och sen dra in till Slussen tills 12slaget. Men vad som händer efter har jag ingen som helst aning om, måste snappa upp ngt!


Igår hände det inte så mycket, var ute en stund och träffade jocke men sen gick jag hem igen! Åkte sen till Rickard lite senare på kvällen. Så att idag var det bara att åka hem och packa för att åka till däddhyy. So here I am!

Imorgon bär det av till typ Farsta med mamma, måste köpa strumpbyxor & lösögonfransar inför nyår! och champagnen får man inte glömma! MOËT BABY ;)

Ska fortsätta kolla på dom nya avsnitten av the hills, är som klistrad!


PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0