Det är lätt att mista hoppet..

Har svårt att sova efter ha vänt på dygnet ganska rejält. Har legat här och kollat på några avsnitt utav Andra avenyn. Men kan fortfarande inte sova! Suck, och det är meningen att jag ska upp tidigt imorgon för att göra en "hemlis" med Linn. Men det känns som att jag komemr behöva mer sömn än så för att orka kvällen. Kryssning med helena, josefin och några till som bor i andra hytter. Får la se vad som händer...

Idag vaknade jag relativt sent, ställde klockan på 14 och gick upp och gjorde mig iordning för att ka til Kista med Linn för att inhandla några julklappar! Fick tag på lite smått och gott. Var även på besök i Västbergasklan idag, jättekul att se. Allt är sig likt, samma gamla lärare & samma gamla skola! Kul var det iaf!

Måste väl försöka sussa igen nu, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0