I'm not you'r angel darling, I'm never gonna be..

Har vrt en riktig slappdag idag, vi sov enda fram tills kl 2. Så satt vi och kollade lite film och åkte sen iväg och handlade mat. Vart att jag hamnade framför spisen som vanligt. Gjorde en thaigryta, kyckling med röd curry efter mitt egna påhittade recept. Var massa äckelpäckel i det andra. Men den vart riktigt god, men det slår inte take away!

Även suttit och shoppat lite roligt på internet. jag måste köpa nånting varje dag annars får jag typ panik. Vet inte vad som tagit åt mig haha! Har nog alltid vart lite köpgalel, men aldrig såhär. Nu börjar det bli dags att inhandla julklappar också, och det är bland det värsta jag vet. Men själv vill man sååklart ha julklappar, men att köpa däremot är rätt beiget :) Har så svårt att veta vad folk vill ha. Mitt sällskap är väl julklapp nog? haha..

Imorgon ska jag vara hos tandläkarn 11:30. Tandläkarskräck, så hade gärna velat ha någon att hålla handen men det blir att gå iväg själv. Sen efter det iväg och träffa Limpan, vi har vart "ovänner" tills igår så det börjar bli dags att ses igen. Vart lite knas mellan oss sist vi sågs!

Men nu måste jag gå tillbaka till boken, måste plugga varje dag så att drinkarna verkligen sitter! Funkar inte att glömma här inte. Har även mitt delprov kvar att göra på torsdag! Men det kommer gå galant. Men, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0