End of Round 1, beginning of Round 2.. :)

Hej på er alla GLADA! Jag är helt uppe i varv just nu. Var uppe enligt mig uppe fasligt tidigt. Skulle iväg och göra mitt prov.. MENNN.. När jag kommer till skolan så är ingen där. Hopplöst värre, jag stod där i drygt 1 timme innan jag drog mig tillbaka. Bytte lite av grejerna jag shoppade igår och sen åkte jag till jobbet. Fick ett samtal av min lärare 3 timmar senare att han hade tagit fel på tiden men att vi får mötas och göra det där i nästa vecka!

Nu ska jag få 3 veckors schema här på jobbet också, så jag vet i förväg när jag ska jobba och slipper få veta allt i sista minuten, även jag vill kunna planera. Även fast jag är helt värdelös på det! Strular alltid ihop allting iaf!  Ska bli skönt att veta att man får jobba.

Slutar om 25 minuter sen blir det bara att åka hem och äta! Sen kanske till Mr.BUHU. Vi får la se vad som händer. imorgon blir det en lugn dag, ska bara iväg och klippa mig hos jossan på eftermiddagen. Smäääsh najs!

Cities come and cities go just like the old empires. When all you do is change your clothes and call that versatile.You got so many colours make a blind man confused.Then why can't I keep up when you're the only thing I lose?

JAG ÄR GLAD IDAG, HEJ HOPP :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0