i think that day has just begun! :)

Hann bara hem en snabbis igår, duschade och åt dagens smoothie. Inte konstigt att man var galet hungrig vid veckans slut när man levt på en smoothie om dagen. Haft så mycket att göra att jag inte ens hunnit äta. Gäller att plugga vareviga dag för att hålla ett jämt tempo. Men nu sitter allt på plats, och det känn riktigt skönt! Nu kan jag TILL OCH MED innehållet i en Planters punch, vart en jävel alltså haha!

åkte iaf till rickard igårkväll, det vart massa film. Flickan som lekte med elden, paranormal activity (igen) och nån bilfilm(?). Snygga killar, men förstod inte riktigt handligen. Pappa kom och hämtade runt 1, var helt slut. Vart typ 3-4 timmars sömn inatt, och det var på tok för lite för mig! ;O

Jaja, blir en lugn hemmakväll idag framför tv:n med en STOOR godispåse. Börjar jobba kl 10 imorgon, så behöver ha min skönhetssömn. Imorgon blir det ju RÖÖÖJJ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0