I'ts like my ipod's stuck on replay

Har blivit väldigt dålig på att uppdatera, men jag tycker bara att det är så tråkigt(?).. Förstår inte varför jag envisas med att blogga! Iallafall, i fredags vart det utgång för min del. Det var jag, Nathalie, Emelie & Linn. Vi skulle ha gått till Collage, där vi även träffade Lina, ellan, jimmy&hans pojkar. Men eftersom att dom har en massa konstiga regler så kom inte folk med vita sneakers in så det var bara att gå vidare.

Vi gick till Nype istället, där vi träffade Paulina. Så kvällen vart lyckad, vi gick därifrån runt 2 och därefter åkte jag och Linn och mötte Rickard i Slussen. Sen vart det bara at åka hem och sova. Klockan vart mer än vad vi trodde.

Igår gjorde jag absolut ingenting, låg och sov halva dagen sen var det filmer HELA dagen. Kunde inte slita mig. Skulle egentligen ha åkt in till stan och shoppat, men orka trängas med alla människor när man ändå inte handlar på rean. Varför köpa sånt som ingen har velat ha tidigare. Bara för att det är rea så är folk som gamar. Tycker inte om rea, punkt! Och så kom Rickard tillbaka hit lite senare på kvällen.

Det vart skärholmen idag istället, köpte ett par skor lite underkläder & en ny concealer. Nu har jag baa tagit det lungt, vart iväg och ätit thai och nu dras det igång en film.

Har blivit riktigt lat, bara för att det är så mycket snö så vill jag INTE gå ut!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0