It's the final countdown ;)

Idag har jag vart och klippt mig, är supernöjd! :) Vart typ precis som jag ville a det! Efter det var jag inne och kollade efter lite julklappar, hittade en till mamma. Three more to go.. När jag kom hem så somnade jag som en stock. Var helt slut efter ha sovit alldeles för lite.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, kollar på idol och hller tummarna för Erik. Har inte kollat på idol förens nu, men båda två är faktiskt riktigt bra! Ska även sova tidigt ikväll, pigg imorgon! Ska iväg på julbord med jobbet, enda borta i Trosa. Där jag har mitt landställe så det är en bit att åka. Vi ska vara på jobbet redan kl 2 så det blir ingen sovmorgon :/

Men nu ska jag fortsätta lyssna på With a little help from my friends med Joe Cocker :) Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Therese

erik erik erik !! :D

2009-12-11 @ 21:47:11
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0