We're done.. you mean nothing to me.. understood?..

Vart en riktigt bra helg, vi firade som sagt Josefin igår! Tjejmiddag hemma hos henne med massa gott OCH tårta :) mums. Var dock rätt mätt efter maten men den gick i princip ner helt och hållet. Efter det var det meningen att vi skulle gå en stund till malibu och sen gå vidare till grodan. Men eftersom att vi inte var helt säkra på att alla(?) 91or skulle komma in.. fast? så stannade vi iaf kvar där vi var.

Hade iaf skitkul med tjejerna, dom flesta iaf! Men gick därifrån lite efter 2 för att jag skulle träffa en person. Mötte upp honom i gullmars. Blir så sjukt less på nattbussarna, dom går 1 GÅNG I TIMMEN OCH BUSSFAN BARA KÖR FÖRBI. Vad är det för stil, är det de man betalar så äckligt mycket pengar till SL för? sl är helt jävla otroliga!.. VÄRDELÖÖSA..

Idag har jag bara tagit det lungt, vaknade väldigt sent och efter det har jag bara gått mellan datorn och sängen i princip hela dagen. Har vart skönt! Är förmodligen ledig imorgon, kan inte planera nåt för vad som helst kan ploppa upp från ingenstans och man måste rusa iväg. Rätt jobbigt ibland.

Nu ska jag iaf gå tillbaka till sängen och min glamour tidning! Ska nog snart lägga mig, känner mig helt slut.

BILDER FRÅN KVÄLLEN KOMMER SENARE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0