16 Februari 2009

Nu är det måndag och jag har sovit hela dagen verkligen. vaknade vid 12 men gick och la mig igen halv 1. Och vaknade klockan 5. Hur skönt som helst, sovit rätt dåligt den senaste veckan pga att jag vart sjuk. Så i fredags blev det bara att sitta hemma med mamma och kolla på let's dance för att den gå väg till jobbet på lördag morgon. Jobbade till 6, gick hem och åt sen vart det fest hos krifstoffer för hela bunten. Det vart verkligen lyckat, skit kul :)

Åkte hem vid 2 kanske, gick hem och somnade på en gång. Då var jag pigg när jag gick iväg och jobbade så det var inte alls lika jobbigt som det brukar vara. Tiden gick snabbt och innan jag visste ordet av det så var jag hemma igen. Men då var jag hur trött som helst och ville helst bara gå och sova direkt. Men natten slutade med att jag kollade på Snow Buddies. Hahah var bara tvungen, hundarna var bara för söta.

Nu ska jag snart ta och åka till pappa, TJOFLÖJT


Oscar, Jag, Jones och Jerome


Jag, Lina, Philip och Marcus


Jerome och Alex


Lina, jag,Lucas, Natalie och Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0