Lite av varje

Nu ska vi se vad för skoj som har hänt. Det har hänt mycket, kommer förmodligen blanda ihop dagar och händelser men vad tusan.

I lördags vart det hemmakväll med film och Douglas kom förbi och knoppade över.

I söndags åkte jag Lina Emelie, Natalie, paulina och Helena till Jimmie i Bagarmossen, bara massa gammelgäddor man redan känner. Allt började rätt bra, helt plötsligt vart det största grälet mellan natalie och Felix så det slutade med att Natalie drog hem utan att säga så mycket som ett ord. det var riktigt kul när Lina och Paulian skulle börja bada. Hahah killarna stormade badrummet. men det var förstås inte meningen att det skulle hända.

igår(Måndag) åkte vi till helena, folket droppade in fram emot kvällen. Jag hade världens bästa dejt med sälis och kvällen slutade faktiskt riktigt bra. Bara det att tunnelbanorna tydligen slutade gå. Så det blev att åka buss till centralen. Där det vart snöbollskrig och jag fick hela jackan full med snö. INTE OKEJ ULLA OCH OSCAR.. kommer ge igen!
pappa hämtade upp mig lina, emelie och jimmie. Och så åkte vi hem och sussade kudde :)

Vaknade vid halv 2 av att jimmie smsade. Vi hade bestämt att vi skulle gå iväg och fika, äta semlor. Så jag, natalie, lina, emelie, Jimmie och Jocke åkte till södra station och gick på nåt café som hette gunnars? äsh jag vette tusan. Vi satt där nån timme eller 2 sen drog vi oss hemåt.

Dags för mat, sen förmodligen utgång ikväll igen.


Jimmie/Jocke


Natalie/Jimmie


Lina/Natalie



Kommentarer
Postat av: Reis

Ofta jag kasta snö :O

2009-02-25 @ 09:59:30
Postat av: MMALTE

skoja inte! ;;

2009-02-25 @ 14:02:07
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: Reis

Det va ulla, han fick mig att göra det :O han e en häxa!

2009-02-27 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0