Torsdag 12 februari

Nu är det Torsdag, och jag ligger fortfarande sjuk. Börjar känna mig lite uttråkad. Hes som sjutton så man hör verkligen inte att det är jag längre, det blir heller inte bättre när man pratar stup i ett :) Det blir nog att jag är hemma imorgon också. så jag orkar jobba. Kommer vara tvungen att gå iväg i helgen så det finns inte så mycket att göra åt saken.

Och nu har vi typ ännu fler planer för sommaren. Om allt genomförs så kommer vi inte vara hemma på flera veckor. Först är det midsommar, som firas på landet med flickorna. Sen 30/6 bär det av till Magaluf och så kommer vi hem den 7/7. Och så diskuteras det lite kring att åka till Gotland den 10/7 och vara där hm 9 eller 11 dagar, kommer inte ihåg XD. Jag vill göra allt, men jag skulle helt klart ha börjat spara pengar lite tidigare. Har inte ens börjat nu. Kommer få börja spara ihop allt nu efter Egypten tror jag. Längtar som fan till värmen, är så trött på Sveriges slaskvinter.

Nu ska jag se klart på wild child, en halvtaskig film.. men snyggingen Alex Pettyfer är med så vad tusan :)



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0