häällöö

Klockan är mycket och det är skola imorgon, men jag har sovit sen oktober förra året så det känns lite beiget att sova nu när man inte är trött, för att vara i skolan 3 timmar imorgon. ska grabba tag i Martin så man fåt nåt gjort med matten iaf. Sen funderar jag på att ta den här tiden fram tills sportlovet och börja söka efter en praktikplats. Får dåligt samvete av att bara sitta hemma och uggla när man innerst inne vet att det här projektet är helt åt helvete omöjligt att genomföra.

Hoppas på att jag är frisk nu, vaknade upp utan röst idag, fyfan va äckligt:D sen vart jag helt hes, men det är bara sexigt så vafan :)

nej men nu tror jag att jag ska hoppa i kojs, god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0