Helg?

När jag ska berätta vad jag har gjort såhär i efterhand så blandar jag alltid ihop det med nåt annat. Så nu ska vi se vad man gjort den här helgen. Dom här 3 veckorna har gått för snabbt, resten utav min klass är som sagt ute på sina lärlingsplatser medans jag försöker bli klar med matte A som går för jävla segt, Ännu mer när man har en mattelärare som är så oengagerad. Hursomhelst så är det tydligen skolvecka denna vecka, den veckan jag blivit sjuk och inte kunnat jobba på nästan hela helgen. Jobbade 5 timmar igår men det tog emot. Så det blir förmodligen så att jag sjukanmäler mig från skolan också imorgon också.

Igår (lördag) jobbade jag till halv 5, åkte hem och duschade och fixade mig för utgång. Mötte Natalie och Lina, filip och company vid Sandsborg. Och därifrån bar det hem till Alge. Han fyllde 18 i onsdags så det var hans "fest". Där man träffade massa trevliga prickar, även folk man träffat tidigare senare kom även Helena och josefin . Vi drog därifrån vid 10rycket, och så bar det av till Sickla till nån lokalfest. Det var riktigt trevligt, men hade känt mig dålig hela dagen så till slut vart det bara att bege sig hemåt. Var hemma runt halv 2 och så var det bara att bädda ner sig. Sen att man knappt fick ledigt ifrån jobbet var bara grädden på moset, var sjukt irriterad och la på luren, ska man behöva ligga döende för att få skippa jobbet, helt otroligt.

Vaknade iaf typ nyss så det kommer bli kämpigt att somna ikväll.. men aja, nu ska jag gå o kika lite på beck.
Tjoflöjt

 
Jag och natalie, man kan ju undra vad hon sysslar med?:D


Jag, Lina, Helena och Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0