Onsdagen den 25/2

Nu har jag hållt igång sen i torsdags förra veckan, är helt slut.. så ikväll blir det att ligga hemma i sängen och se på film med en godispåse. Tycks aldrig bli kvitt den här förkylningen, den är hack i häl hela tiden.

Men, igår kom jag hem från nacka runt halv 3. Gick direkt till sängen och somnade som en stock i en timme ungefär. Men telefonen ringde stup i ett så jag gick upp istället. Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för kvällen. Runt 7 åkte jag hem till Natalie. Och vid 8 eller strax efter kom även Lina och Emelie, och Helena lite senare. Sen bar det av till Vällingby och hem till Jocke.

Det var trevligt, men jag började må fruktansvärt dåligt så pappa fick komma och hämta mig vid 3 eller nåt. Resten av crewet stannade kvar. På vägen hem blev det donken! ;D

Men nu ska jag lägga mig i badet, TJOFLÖJT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0