Time to get this over with ..

Nu är den här veckan snart slut, och jag har inte jobbat nåt med matten varken förra veckan eller denna. Har fastnat och satt och väntade 5 dagar på att min mattelärare skulle svara på mitt mail. Så bokade vi tid idag klockan 2. Så går jag dit och fanskapet är sjuk. Kunde inte ens resa på arslet o ringa och säga det. Snacka jag vart lack när jag om dit. Så åkte jag in till stan efter det, för att sebastian skulle lämna in ett par byxor som skulle sys upp, men som vanligt kom han inte in. Var sjukt irriterad där ett tag så jag gick runt i stan och lallade. Köpte 2 tunikor, strumpbyxor och massa nya underkläder, som jag verkligen inte behöver. Men det var nyheter så jag var tvungen.

Sen åkte jag hem vid 4, gick hem och kollade på The hills och Life of Ryan. Och sen vart det potatisbullar för hela slanten. Kvällen slutade på Coop med mami och bror, handlade mat inför helgen så man slipper följa med och handla. För jävla jobbigt när man inte har lust, saknar att ha bilen. Hoppas på reparation utav bilen efter utomlandsresan.

Det är ju bara 43 dagar kvar tills vi far iväg till värmen. Till Sharm el Sheikh i Egypten, ska bli så skönt. Mamma betalade in det sista idag, så nu är det på riktigt. Sola och komma hem som pepparkaka.




Nu sitter jag bara här, kollade på "bakom stängda dörrar" den var rätt så bra, och så tog precis SATC slut. Har precis målat klart naglarna som jag försökt få perfekta hela kvällen. Målat och tagit bort 3 gånger, nu är det bara att sitta stilla och låta det torka så att det blir bra, annars blir jag ledsen i ögat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0