Helt enkelt

Nu var det väldigt länge sen jag skrev blogg, det har vart mycket på g och jag har inte hunnit helt enkelt:D
Allt blir mycket roligare när man har mycket på g och alldeles för lite tid. Då slipper man sitta rätt upp och ner och vänta på bättre tider. Det är dom stunderna man har tid med blogg som är dom mest tråkiga :)
Menmen, nu efter 3 veckor är det dags att börja dra sig mot älvsjö och hem till däääddhy igen. Så nu lyssnar jag på Birthmark med akon och plockar ihop mina stuff. Den låten är btw guld värd. Akons senaste album är helt UNDERBART:)

Helgen såg ut som den gjort dom senaste månaderna. Jobb och fest, men det har inte vart så jätte långa shift. 4h lördag och 6 timmar söndag. Vad jag gjorde i fredags har jag faktiskt inte en blekaste om så vi fortsätter till lördagen. Då har det partaj hos Kristoffer där man träffade gänget från nyår. det var rätt B så det blev att jag satt och pratade i telefon med kjell typ hela kvällen typ. Natten kanske man ska säga, jag var hemma vid halv 4 nångång tror jag.

Eller va tusan, nej.. festen där var i fredags! Och i lördags somnade jag som en stock vid 1tiden. Haha där satt den.
var hur trött som helst och så var det som vanligt jobb på söndagen så jag tog tillfället i akt och gick och la mig tidigt. men jag blir inte pigg hur länge jag än sover har jag kommer på. Man är nog piggare ju färre timmar man sover. Tänk så knasigt allt kan bli.

Men nu ska jag återgå till mitt strumpletande, köper strumpor i omlopp men det slutar som vanligt med att det bara finns en av varje när man tvättat. Nån är minsann här och norpar mina strumpor, som verkligen inte är okej någonstans.

Fyra av låtarna jag verkligen fastnat för med akon. Helt sönderlyssnade, men dom är fortfarande lika bra:)




Birthmark


Sunny day

Clap again


Beautiful


PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0