Do not disturb

Nu sitter jag på jobbet och bara väntar på att tiden ska gå. Är så trött och är sjukt illamående. Vart så ett tag nu, så det är kanske dags att kolla upp ett och annat. Nu är det låånga dagar 3 veckor framöver. Och man har heller ingenting att se fram emot. Jag, Paulina&Helena har pratat om att vi 3 ska åka utomlands någongång i höst, men jag vill åka till Cypern. Och det man hört om Cypern och svininfluensan låter inte bra. Inte speciellt lockande att åka umomlands nu när det löper störst smittrisk där.

Menmen, har inte kommit några samtal än.. så jag funderar på att ta en rast... PEACE.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vi SKA utomlands :D <3

2009-07-27 @ 11:01:04
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0