I believe I can fly

Nu är helgen över och den har blivit väldigt lyckad enligt mig. Igår gick hela dagen åt att vila upp sig inför kvällen. Vart inte så jätte många timmars sömn när vi alla knoppade över hos Emelie i fredags. Men jag lyckades hålla mig vaken längre än vad jag hade trott från början. Allt började med att Nathalie&Emelie kom hit vid 8 snåret. Vi satt här och drack lite & lyssnade på musik. Vi halv 10 blev vi skjutsade utav mamma in til Cattelin i Gamla Stan. Vi blev kvar till ungefär 2. Så efter 4 timmar utav dans och massa skumt folk drog vi vidare till donken i Slussen för att äta lite.

Sen vidare till Bromma där vi tog en taxi ut till Ekerö för att åka till Oscars land. Alla Vällingby-killarna hade vart där och krökat. Dessvärre så hade hälften av dom deckat i någon utav sofforna. Men tillslut så satt dom flesta uppe igen. Vi kom väl isäng runt 7(?).. och upp igen halv 12. Halvkämpigt må jag säga.

Men imorgon drar jobbet igång så idag blir det sängdags skapligt. Börjar redan vid 9 imorgon, så det blir en långdag.

Bilder från igår kommer upp så småning om, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0