I still believe that I made the right decision...

Matilda har gått och blivit sjuk, lät som en kråka när jag vaknade imorse. Så det blev att stanna hemma ifrån jobbet ännu en dag. Men imorgon tänker jag pallra mig iväg faktiskt. Så länge man är kapabel till att svara i telefon så ska det väl inte vara några problem.

Pappa och jag var på ikea idag, för första gången på jag vet inte hur länge. Nu kommer det bli lite förändring i rummet. Nu ryker bokhyllan och upp ska istället ett pa hyllplan bara. Massa golvyta, så ska vi sen köpa en sängstomme och en gigantisk spegel. Måste också ha mer förvaring för kläder. Vet inte vart jag ska förvara allt. Har köpt sååå mycket nytt att jag har fått börja hänga kläderna utanför garderoben + att hälften ligger utspritt på golvet. Är man galen i kläder så är man. Och det tar inte stopp på shoppandet här inte! I'm on fire :)

Jag och Paulina & Helena har även pratat om att åka utomlands i september typ, sådär efter min och helenas födelsedag. OCH.. nu är det i princip bokat. Ska bli så kul, blir Gran Canaria denna gång. Men efter alla bilder man sett på olika hotell etc, så tror jag det kommer bli kanon.

 

En bild ut över Gran canaria

 
Sött va?:) Lite av det jag råkade handla idag! ÄLSKAR den rosa klänningen. Fabulous!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fyfan vad kul vi ska ha :D



Ååh, vilken fina klänningar, speciellt den rosa!!!!

2009-07-29 @ 08:52:21
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

åh, vad härligt att åka utomlands igen. Jag åker i morgon!! wohoo :D söta klänningar också :D

2009-07-29 @ 10:40:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0