SÖÖÖNDAG!

Förmodligen ändrade planer, för mycket festande här tycker jag. Börjar ledsna. Först en vecka i Magaluf, i fredags hemma hos ulla, och igår hos jimpa. OCH idag i Svartbäcken med Helena och lite killar + att paulina fyller 18 imorgon, då blir det väl korgen(?). Jag orkar verkligen inte dricka längre känner jag. Man taggar till ändå, men man ångrar sig grovt dagen efter. När huvudet håller på att explodera.

Den här låten är sååå bra! kan inte sluta lyssna på den har jag märkt :) MENMEN... nu ska jag äta middag sen förmodligen börja göra mig iordning. ifall jag nu inte ångrar mig och väljer att stanna hemma :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

Imorgon blir det krogen! :D<3

2009-07-12 @ 23:10:49
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0