Lördagskvällen i Vällingby

Igår var det all in, hade ställt in mig på att spendera kvällen i sängen. Var verkligen sjukt trött.. Men taggade till och åkte med Lina, Nathalie&Jessica till Vällingby och hem till jimpa. Det var sjukt kul, Linn&Ebba kom även lite senare. Kvällen slutade med frukost (korv&makaroner) haha, sen gick vi till kojjs.

Vaknade redan vid 11 av att lilla Nathalie kom in och väckte mig, alla andra hade varit vakna ett bra tag innan. Snacka om att det inte blev mycket sömn för någon av oss inatt.

Idag satt vi bara hela gänget ute på terassen och käkade frukost, sen drog killarna iväg och spelade golf(?) Så vi flickor fick huset för oss själva. Nu är jag äntligen hemma, ska äta lite och sen lägga mig i sängen och se någon film tror jag. Är helt slut i både kropp och huvud.






GREEEAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0