RISIGT

Nu är helgen över, och det är nu sitter man bara och räknar ner till på måndag. Inte med vilje eller något sånt. Men när det redan är tisdag och man fortfarande sitter hemma i lägenheten och man börjar jobba mindre än en vecka senare så tänker man mer på det. Och tiden går så mycket fortare än en skulle ha gjort ifall man vart sysselsatt hela tiden. Har väl vart sätt sysselsatt dom senaste kvällarna, men nu har jag bestämt mig för att vara hemma med mamma ikväll, oc bara se på tv och äta nybakta bullar. Vi fick ett ryck och gjorde en sats kardemummabullar. 

I söndags var vi bara ett par stycken hemma hos natalie, bjöd även dit david och Andreas som kom ifrån umeå. Det sög milt sagt så jag, david&"kepan" drog oss hemåt, men oturligt nog hade tunnelbanan slutat gå, så et blev lite av en omväg för pojkarna, men dom hittade iaf hem till slut. :-)

igår var jag inne i stan en snabbis för att hitta en present till paulina, GRATTIS BTW GUMMAN (igen)! :D haha.
Blev iaf at vi gick till 54, var 25årsgräns så det var bara gamlingar(?). Vi drack lite och åkte sen till centralen och så mötte jag David och Andreas så gick vi vidare till F12, men klockan var nästan 2 och det kostade endel att gå in, så jag tog pojkarna undera armen och gick. Tog bussen hem och la mig istället. Var meningen att jag skulle åkt in till stan och fika med pojkarna idag innan dom åkte hem, men jag var sååå seg, så det blev att jag och mamma åkte till skärholmen istället. Blev ett gäng med underkläder, 2 par skor & ännu mer underkläder.. kommit så mycket nytt att man inte kunde hålla sig;D hm... så kan det gå! 

Nu ska jag återgå till Summer Catch, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0