4 FUCKING DAGAR KVAR!

Så, nu har jag alldeles nyss börjat. Enda anledningen till att jag ens orkar sitta här kl 8 på morgonen är att tanken på att det är sista arbetsdagen och om 4 dagar åker vi iväg. Gick upp vid kvart i sju, och direkt när man går utanför dörren gormar pappa att Michael Jackson är död. Då var det bara.. "Jaha, tråkigt för honom". Nu kommer man få höra det där i en evighet, och jag kan inte säga att jag bryr mig speciellt mycket. Visst han gjorde endel riktigt bra musik, och var väldigt stor i USA. Men det var ett bra tag sen man hörde något om den människan här i Sverige. men så mycket ont som han gjort sin kropp så kom inte det här som en chock precis.

Aja vi byter ämne istället. jag slutar klockan 1700 idag och då får jag se lite vad jag ska göra, om jag åker in till stan eller nåt. Ska iallfall sola. Och sen gå ut på en krogrunda senare ikväll. Blir förmodligen detsamma imorgon kväll. 

Ska träffa Christina och kanske helena i stan imorgon för att shoppa lite, och sen tänkte jag att man kunde lägga sig i Rålambshovsparken och sola. Vilket jag även ska göra på söndag OCH måndag :) hihi, me likey! Men nu ringer det så jag ska återgå till arbetet. "samtrans matilda".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0