Dags för nedräkning... 6 DAGAR KVAR TILLS MAGALUF :)

Snart dags  för sängen, men jag passar på att skirva lite i bloggen medans det är reklam på 2½ men. Idag jobbade som sagt 9-18 och så efter det åkte jag direkt hem och bytte om för att sen åka hem till Natalie. Där även Josefin & Helena var. Vi skulle äta lite ihop. Blev nån kycklinggryta med ris och jordgubbar med glass till efterrätt :). Efter middagen kom några pojkar förbi, var inte speciellt uppmärksam när dom hälsade, så jag kommer fan inte ihåg deras namn XD det var bara massa smeknamn och knas! Så det blir pojke1, pojke2, pojke3 &Helenas pojke...4 :)

Jag, Helena & Joefin drog hem för att sussa, så man orkar morgondagen. DET ÄR SÅÅÅÅ BEIGET ATT JOBBA NÄR VÄDRET ÄR SOM DET ÄR... vädret sviker mig alltid när man är ledig. Men nu passar det minsann bra för solen att skina.. UP YOUR ASS :)..

Aja, time for bed... har längtat seriöst hela dagen! Och jag får sova enda tills 08:10 :) YEY! *suck(?)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0