dont try to fix me im not broken

"Festen" i haninge var väl inget att hurra för, vi drog vidare in till stan igen där vi träffade felix och company i Liljeholmen. Nu är jag iallafall hemma igen. Mår dåligt igen så det var förmodligen det bästa just nu. Imorgon är det onsdag och då ska jag träffa helena och Paulina, får se vad vi hittar på för nåt skoj :)

Nu är det bara att planera resten utav veckan också. På torsdag är det fest i tyresö och på fredag vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen åker jag till landet eller så stannar jag hemma och träffar vänner. Som inte är "the crew" då kommer jag bara bli på dåligt humör igen, och det pallar jag inte.

Magaluf börjar närma sig och jag är inte säker på att jag vill åka längre.. Kände för att fixa läkarintyg istället, men Lina fick mig på andra tankar. SÅ FUCK OFF! Finns bara en anledning.. som jag inte tänker berätta här.
Jag kommer ha kul, göra precis vad jag vill.. och UMGÅS med vem fan jag vill.. ha det så kul!

och så fick jag avreagera mig haha, vad har man inte bloggen för. Men nu ska jag återgå till NCIS och min godispåse.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0