Första riktiga inlägget sen .. ?

Nu har ÄNTLIGEN solen kommit till Stockholm också, fy bubblan vad det har regnat och haft sig. Har gått och blivit sjuk på samma veva också, känns toppen(?).
Vaknade iallafall precis, så jag tänkte göra mig iordning för att ta en sväng in till stan, och försöka få någon med sig. Alla tycks jobba föutom jag. Tänker inte deppa, jag är ju ledig enda fram tills på måndag så jag ska slappa galet.

Idag ska dom äntligen tapetsera i mitt rum också, har väntat i över 2 år på att målaren ska komma, och nu har dom dragit igång. Bestämde mig för att ha en fondvägg. Att 3 väggar är i lattefärg och den sista ska vara brun. Kommer säkert bli superbra! Hoppas iaf på det ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar brunt:o

2009-06-16 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0