I've totally lost it, it's over this time.. OVER!

Ännu en dag avklarad, blir sååå deprimerad av det här. Det är så jävla fint väder, och jag börjar jobba när solen går upp och slutar när den håller på att gå ner. Har en lunchrast på en timme som jag spenderar sittandes på en bänk utanför. Men vad är det lixom, när alla ligger ute och steker i solen och käkar glass!

Lite glad är jag nu iaf, har fått min semesterersättning från BK så jag har fått en jävla bra lön den här månaden. Så på Lördag ska jag in till stan och shoppa!! hoppas på att Chrstina går med på det bara, dags att träffa henne också innan man åker till Magaluf. Sen ska jag ligga och sola hela söndagen och bara gå runt och steka i stan på lördagen. Enligt smhi ska det bli över 30grader på söndag, och även vara väldigt varmt på måndag. Jag kommer bli väldigt brun innan Magaluf. Se upp!

Men nu ska jag äta upp min vattenmelon *MUMS BTW* och sen hoppa in i duschen så jag kommer isäng lite skapligt ikväll. Är så trött på morgnarna att man överväger att sätta sig i garderoben och hm.. stänga dörren(?)




PUSS&KNULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0