MMALTE ÄR UTE PÅ VÄGARNA IGEN! :)

Såådär då, ett långt uppehåll men nu är jag tillbaka. Fick värsta rycket och fixade iordning bloggen, vart inte sådär jätte bra men bättre än förut :)
Ouf vad mycket det har hänt under tiden som bloggen vart stängd, ska vi se ifall man kan se tillbaka på nåt som kanske lagts på minnet.

  • Alla kära vänner som gått ur skolan& som även har tagit studenten, har fått vara en del av deras studentskivor och fick även åka med på Ebba&Johannas flak, vilket var super roligt verkligen.
  • Har vart föör mycket festande, så mina föräldrar börjar fundera över ifall man är inne i alkolistsvängen, men nej! Jag kan vara utan alkohol.
  • Har sagt upp mig från Burger king, och även fått börja jobba hos min mamma. Lönen är 100 gånger bättre och nu får jag dessutom dom timmarna jag behöver för att ens tjäna något som märks på kontot.
  • Har kommit in i jobbet på Café opera, och har äntligen fått stå i baren ett par gånger, och vart involverad i deras arbete. Inte behandlats som en praktikant lixom.
  • Jag har fått massa nya vänner som är helt underbara, ni andra är också mina gullungar :)
  • Vi har fått sommarlov, vårt allra sista tillochmed... fast jag kommer inte få så mycket till lov eftersom att jag har fått jobb hela Juni+augusti. Börjar direkt efter midsommar.
MEN IALLAFALL, om 14 dagar åker jag och brudarna iväg till Magaluf, fy vad vi har längtat. Vi beställde resan i början av Januari och nu är det Juni helt plötsligt. Vi ska ha så kul. Jag kommer vara ännu galnare än vanligt och jag kommer behöva barnvakt, eller koppel kanske?

Hade nog inte mer att säga än så just nu, men nu är jag på G igen... Bloggtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0