It is what it is.. eller hur...

Nu är jag helt slut efter en heldag i solen! Började med att jag mötte upp Chrstina inne i stan vid 12 rycket. Vi gick runt och kollade lite, blev bara hårfärg/solkräm/ ny rakhyvel+raklödder. Sen kom även Helena in vid 1. Orkade inte gå i stan speciellt länge, så redan vid halv 2 började jag och Helena dra oss mot Fridhemsplan för att gå och lägga oss och sola i rålambshovsparken ett par timmar. Vart iaf 3 timmar om inte mer! Så idag har jag fått färg. Inte vart mycket solade för min del så jag måste komma ikapp nu. Nu för tiden har jag lätt för att bli brun så det ska nog inte bli några problem!

Det blev hemmakväll för min del idag, det var meningen att jag och pinglorna skulle ut på krogen, men grejen var att ifall vi fick ihop 7 st så skulle vi få gratis inträde+drinkbiljetter. Allt det för att Nathalie känner någon snubbe som jobbar inne på "huset". Men eftersom att det inte blev som vi tänkt oss och några backade ur så beslöt jag mig för att stanna hemma istället. Det behövs, har ingen lust att dricka nu så nära inpå Magaluf, eftersom att vi alla vet att vi 4 kommer spåra ur totalt.

Imorgon ska jag iallafall åka till det såkallade apberget i Aspudden med Linn och sola galet. Vi ska åka redan vid 11, så det blir en till heldag! Så får jag se lite vad som händer imorgon kväll. Måste börja packa inför resan, och inhandla det sista! Vilket är typ nudlar(?) haha, är så kräsen när det gäller mat att det inte är klokt, så det känns bäst att ta det säkra före det osäkra. Och även shampoo&balsam och några nya lite tunnare skor.

Men nu ska jag återgå till filmen, och sen ska jag faktiskt sova. Är helt slut. Förstår inte varför.



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0