Ett herrans liv

Nu är jag hemma, tidigt är det.. men skönt! Åkte in till stan runt 7 och mötte Paulina&Helena vid Åhlens. Och så gick vi vidare för att hämta ut våra biljetter till bion, vi fick även sällskap av Josefin, riktigt skoj :)
Sen gick vi och tog en pizza i kungshallen. Bion började inte förrän 20:50 så vi fick sitta och vänta ett bra tag. Men det var det värt, filmen var verkligen sevärd och jag tyckte den var väldigt rolig. Även fast jag alltid skrattar typ 10 minuter efter att alla andra skrattat, då man fattar vinken lixom XD.

Iallfall, imorgon ska jag sova ut. Det ska ändå regna(?) så vem bryr sig. Sen på kvällen blir det fest i Tyresö med flickorna. Det är med massa lumpenpojkar, Me likey :)


PUSS&KNULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0