Midsommarhelgen

Och där var midsommar över! Det blev att mamma, jag och Helena åkte ner med tåget igår morse. Vi var supertrötta eftersom att vi var på den där festen i Tyresö i Torsdags. Vi var riktigt sega när vi kom ner dit. Jobbigt att först åka pendeltåg i nästan 45 minuter och sen buss i lite mer än 30 min. Så det kändes väl sidådär, trodde vi skulle ha fått tillbaka bilen men den är tydligen inte färdig förrän nästa vecka. Ska bli så skönt att ha bilen igen, så man slipper det här.

Vi hade iallafall skitkul där på landet igår, även fast i var 2 tjejer och 10 killar (jag, helena, dalbjer, garpen, jocke1, jocke2,jocke3 ^^, mattias, robert, jimmy, daniel och sebastian). Vi spenderade större delen av tiden nere i bastun. Men när kvällen började lida mot sitt slut, som även jag gjorde. Var full som ett ägg och varken mamma eller morfar kan ha vart speciellt glada på mig när man ramlar in. Men det var ju midsommar, men jag säger bara... ALDRIG IGEN. Den här bakfyllan är inte att leka med, känns som att man har feber och balansen sviker mig stup i kvarten.

Nu ska jag snart gå och sova så jag är utvilad tills imorgon, får se lite vad som händer. Börjar iallafall jobba på måndag, och jag känner att jag verkligen behöver vara utvilad för att palla 9 timmar om dagen hela veckan. Sen drar vi iväg till solen&värmen. Har verkligen längtat efter det här, och nu börjar det dra ihop sig.

Jocke, Helena & garpen


robert & jocke


jocke


Dalbjer


helena & jag... (fin bild^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0