ENDAST 10 DAGAR KVAR ^*jiihaa*

Det var meningen att jag skulle ha pluggat idag, men det blev dock inget gjort. Inget ovanligt! Blev väckt vid ett av att Natalie ringde. det har blivit kalabalik och man vet inte hur man ska reagera. Eller hur man ska göra heller för den delen. Så Jag mötte Natalie, Helena, Kinell och robin i Gullmarsplan klockan 3 så åkte jag och Natalie in till stan. Vi skulle göra en grej som inte kan nämnas i bloggen just nu. Sen vid halv 6 mötte jag mamma för att vaccinera mig yttligare en gång. Denna gång mot Hepatit B. Ska tillbaka om 1 månad och sen om ett halvår, så sammanlagt 3 sprutor till. Gör lika ont varje gång.

Efter det gick jag och mamma och käkade på donken, och sen så köpte jag en kjol på Gina tricot och mina efterlängtade skor. Vart helt kär i dom, så nu är det slut med shoppingen, för snart bär det ju av till värmen. Längtar sjukt mycket just nu.



Nu ska jah faktiskt sätta mig och plugga lite matte så jag blir av med det här snart. Praktiken är hack i häl.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0