Tisdag

Nu vill jag verkligen sätta igång och jobba, får tuppjuck på det här snart! Märker att jag bara blir deprimerad av att sitta hemma hela dagarna utan att träffa nåt folk. Så den senaste veckan har vart riktigt kämpig och jag har mått piss, har verkligen velat vara för mig själv och har varken svarat på samtal eller sms, mycket ovanligt. Vet inte exakt varför, men man kan inte alltid vara på G.

Men idag tog jag mig i kragen och gjorde mig iordning för att åka och träffa en kompis, och sen åka in och möta mami i stan lite senare. Vi var och kollade på nåt till nya spisen som vi fick installerad igår. Så nu ser allt lite knasigt ut i köket med tanke på att den här är större än den förra. Menmen, håller inte till i köket så varför klaga.

Kom hem med yttligare några plagg idag, har shoppat som en galning dom senaste veckorna. När man känner för att spendera pengar ska man absolut inte vara i stan. Alldeles för mycket impulsköp här tror jag!

Menmen, nu ska jag göra klart min ögonfransfärgning så jag kan kolla på SATC om 5 min :)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0