' TJOFLÖJT

Glömde bort att skriva efter Linas partay i fredags. Det var hur som helst jätte trevligt, även om det var lite knas i slutet, men så länge Lina vad glad var alla andra glada. Sen i lördags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde riktigt, eller jo... låg i sängen hela dagen med jordens hung over. OOOCHH i söndags.. kommer jag inte heller ihåg vad jag gjorde^^ kul o läsa men aja!

Igår gick jag upp vid 11 och gjorde mig iordning för att åka till skolan och prata med Martin och Per. Nu kommer jag snart börja praktisera för nu är jag klar med matten. Efter det åkte jag in till stan och mötte Joakim, vi gick och fikade på nåt ställe i Gallerian. Det var riktigt trevligt, länge sen vi sågs. Jag hann inte speciellt långt innan mamma ringde och sa till mig att åka in till stan, så det blev att svänga in dit igen. Och så åkte vi hem vid 6. Hann precis komma hem innan jag, Natalie, Jimmie, Lucas och Adolf Hitler tydligen skulle till nån sportbar för att se på fotbollen. Det var typ jätte tråkigt? Man såg inte ens skärmen, inte för att jag tittade på matchen. Det var precis lika kul att sitta med ryggen emot och kolla ut igenom förnstret. Tröttnade efter 1½ halvlek så då drog jag och HAN (Adolf hitler) hem och somnade till 2½ men.

Idag ska jag börja packa ihop mina grejer så det är klart, för imorrn är det speckat schema. Kvällen kommer sluta på fest i Alby hos pojkarna. Och sen går flyget kl 0900 på lördag morgon.


Oscar/Sarah/Jag/Paulina/Josefin/Helena/julia och Elina


Oscar/Natalie/Elina/Josefin/Helena/Sarah/jag och Paulina


Oscar/Natalie och jag


Douglas & jag - hade nog lite för roligt där XD

Från fikat med jocke! :)



PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Natalie

SAKNAR DIG REEEEDAAAAAN BABY! <3

2009-03-14 @ 09:27:00
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Natalie

KOM NU, NU, NUUUUUUUUUU!

2009-03-18 @ 17:41:15
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0