It's driving me crazy trying to second guess you

Den här veckan har börjat riktigt jävla dåligt, allt har bara gått åt helvete och jag har vart så grinig på precis allt och alla. Vaknade på fel sida idag så jag var på ett rätt kasst humör, det var jag iof igår också (och söndagen ifall jag inte minns fel). Har rivit ner hela rummet och packat ihop allt, pappa dampade sönder mig och sa bara till mig "flytta till mamma istället" så allt blev svart och jag sket i allt och skrek som f*an kl 1 på natten. Menmen, nu är allt bra igen, pms på högsta nivå haha...

iallafall så var jag iväg till ungdomsmottagningen imorse, och sen gick jag hem till Natalie på vägen. Vi satt där och skickade över lite bilder mellan hennes datorer. Det var rätt jobbigt :). Sen kom pappa och hämtade oss runt halv 1 för att åka till skärholmen och kolla på en ny telefon. Dessvärre så blev det igen eftersom att telia var helt knas och jag hade inte riktigt dom pengarna nu. Så jag väntar tills jag får min lön och så får det bli telenor istället. Då kommer jag tyvärr inte ja comviq längre, SÅ GLÖM INTE BORT MIG :O:
 
Imorgon är det bara att gå tillbaka till jobbet, nu är det 3 hela nätter jag ska vara där. Det händer alltid nåt skoj också när man verkligen inte kan. Jerome&natalie med fler ska tydligen ner till jeromes land och frågade om jag kunde hänka. Men det är rätt uppenbart att det är helt omöjligt nu när jag tagit så mycket ledigt. Måste komma någonstans med min utbilning och även visa framfötterna och göra ett bra intryck nu innan samtalet med Ville. Med tanke på att det är ett bra ställe och sjukt bra meriter så ger man inte upp i första taget. Visst, mina fredagar går bort + att jag börjar jobba 7 timmar efter att jag slutat på lördagarna, men jag tänker ändå hänga i nu. Snart är det sommarlov och då kör vi, det kommer bli en lång helfläng och onykter sommar!

Nu ska jag gå tillbaka till The hills som jag suttit och nördat i stort sett hela dagen. SÄSONG 5 ÄGER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0