I pretend im okey, but that's not what gets me...

Var som sagt på bio igår, måste säga att det var en av dom läskigaste filmerna jag sett! Det var inte så att det hände nåt precis hela tiden, den var rätt seg till och från. Men det var mycket man hoppade till av. Nä, aldrig mer skräckfilmer för min del! Jag kunde verkligen inte sova inatt, satt upp i nästan fyra timmar och bara stirrade in i väggen med alla lampor tända. Tills jag blev så trött att jag somnade med alla lampor tända. Det var iaf sjukt läskigt, satt som ett tänt ljus i fyra timmar.

Har inte börjat plugga än, börjar få lite panik. Börjar känna mig sjuk och riktigt seg i huvudet. Men jag ska väl ta och sätta igång snart. Måste klara provet imorgon, orkar inte komma efter. Prov på tisdag också så den häör veckan kommer bli galen!

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Jossan

men malte då...

Det är ju bara på film!!!

;D<3

2009-11-22 @ 22:55:43
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0