Matilda trivs som handen i hansken!

Nu har det gått snart 2 veckor utav barkursen, och det här är nog bland det bästa som jag har gjort! Har alltid vart tveksam över vad jag vill pyssla med i framtiden, men nu är det spikat. Det är också ett superhärligt gäng man hamnat med, så man kan absolut inte ha tråkigt. Bara massa flams om dagarna. Det är superroligt när man väl kommer in i det och när drinkarna kommer på plats, kan inte påstå att alla 160 drinkar som vi hittils lärt oss sitter. Men det är något som måste fullbordas innan slutprovet nästa fredag. Har känt att det vart lite knapert med tid för pluggning osv, men det har gått hyffsat bra på proven, och jag har hållt mig vaken på lektionerna. Eller ah, inte under vinundervisningen men det var stört tråkigt! Gick bra ändå. Skrev typ anteckningar i sömnen?

Idag hade vi teori på morgonen, och resten utav dagen spenderade vi i baren! Gin&vodka provning, och imorgon går det över till whiskey. Nåt jag absolut inte ser fram emot. Bara masa grimaser om dagarna från min sida. Fyfan, jag undrar hur många som blivit alkolister under kursen, så mycket som vi behöver dricka varje dag så är det inte konstigt  att någon skulle drabbas.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite drinkar, prov igen på fredag så det är dags.. imorgon kommer det mer, så u är det bara att satsa. Nu är det smashes och cocktails. MUMS för smashes! :) puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0