There's nothing left to say... I'm soo over it!

Har betat av ett av dom missade proven nu, måste bli frisk nu innan jag blir galen. Sån perfekt tajming(?) eller..
Annar har det väl inte hänt så mycket idag, vi har arbetat i ett jävla tempo bakom baren. Man skulle lära sig göra 2 black russian, en Cape codder & 2 gin fizz på 1½ minut. Jag klarade på 1.40 *stolt*. Imorgon blir det vinprovning, jag som inte är sådär jätte förtjust i vin menmen.. Man ska tydligen lämna bilen hemma, behöver jag ta åt mig den informationen?

Vann även drinktävligen idag, det kändes riktigt bra! Att jag kunde göra en drink som gick hem! COOLT :)

Vart inget plugg idag, vart en kväll framför tv:n istället! Jag orkade verkligen, varken jag eller mamma känner speciellt krya så jag kände att jag behövde ta det lungt. Febern kom nog med all stress i förra veckan. min kropp gav igen helt enkelt! sluta upp med dumheterna lixom!

ska lägga mig och läsa nya cosmo nu, PUSS PÅ ER!


GOD NATT GULLUNGAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0