Vilken lyckad helg! :)

Gud vilken helg! Nu är jag äntligen klar med bartenderkursen, men jag tycker det är lite tråkigt på samma sätt. Kommer sakna att gå dit varje morgon! Nu börjar vi jobba istället. Ska bara tillbaka och göra ett delprov som jag missade när jag var sjuk.

Galen kväll i fredags, vi hade prov hela dagen. Sen vart det storstädning utav baren och efter det gjorde vi alla iordning oss och gick upp och åt middag på O'larys. Efter det gick vi tillbaka till skolan där vi körde lite lekar. Och så fick vi dricka (gratis). Bella pallade inte trycket så hon fick gå hem innan det roliga började. Vi gick Zanzebar på Norrmalmstorg. Fyfan vad vi shottade, jag och Martin köpte shot efter shot, avslutade med en B52. Efter det gick vi vidare till. Sen tog vi en taxi till Bal Palais på Norra bantorget. Det var 27+ ställe så kände mig rätt liten. Men.. Gratis dricka, vem tackar nej till det. Iallafall, kvällen slutade på södersjukhuset då Marcus hade fått en hjänskakning. Efter det åkte jag och Rickard hem hit och sov! 

Igår låg vi bara här och slappade & åt godis, vi somnade supertidigt! Och idag har jag och mamma bara vart och shoppat, vi skulle ha åkt till martin olsson för att köpa puréer att göra drinkar på, men vi orkade inte :)

BILDER IFRÅN HELGEN KOMMER SENARE! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0