one chance, one opportunity and one way,..

Den här veckan har vart rätt så panikartad. Och det tycker vi inte om, men allt tycks ha löst sig så nu är allt bra igen. Fick mycket respons av inlägget under, och det känns superbra att man har vänner som verkligen bryr sig. Mina turturduvor.

Struntade i skolan tis&ons pga att jag var helt slut och orkade inte gå iväg för att vara i skolan mindre än 1½ timma. Känns bara så fruktansvärt onödigt, men jag ska inte klaga. Men idag var jag iaf i skolan, kan inte påstå att vi fick så jätte mycket gjort, vi var bara 3 elever på lektionerna idag så vi satt mest och pladdrade med lärarna. Att 3 st dyker upp är helt sinnessjukt, vart är klassen om jag får fråga. När blev jag den ansvarsfulla eleven. Drömmer jag?!.

Efter det Blev det skärholmen en snabbis med Christina, var inte alls på shoppinghumör just då, så jag kom hem tomhänt, måste säga att det är ytterst ovanligt. Så jag tog igen mig nu senare på kvällen. Hade tid hos ungdomsmottagningen idag kl 6, först mötte jag Linn som skulle följa med, och påväg så mötte vi Ebba. Så dom följde med. Efter det ville väl ingen av oss egentligen åka hem så det vart tillbaka till Skärholmen för att Linn skulle köpa nåt, glömt bort vad.. aja ovesentligt. Jag kom hem med ett gäng underkläder och ett par underbart mysiga vantar, passar utmärkt till min halsduk. Börja förbereda sig för vintern, den är bara ett stenkast ifrån nu känns det som, kylan har dragit sig ut i vårt avlånga land. Snart är det på med "snöskorna" like that's gonna happend.

JAJA.. nu ska jag Navy CIS..


Dagens outfit! :)



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0