Idag är matilda såå glad! :)

Är helt slut efter den här helgen, fy bubblan.. I lördags var vi ett par stycken som gick till på pilot (igen).. Nu tänker jag inte gå dit på ett tag.. tycker verkligen att det stället suger snopp. Men denna gång var det iaf rätt kul, nytt folk och så träffade jag dessutom jätte många gamla kompisar och fb arbetskompisar, så det var kul. Iallafall, kvällen slutade med att Simon skulle käka på donken sen så drog alla hem. Jag, emelie, rickard och granis tog sällskap hem. Spenderade väl egentligen hela helgen med familjen och rickard, var helt slut och så sov jag rätt kasst båda dagarna. Men nu är jag utvilad, tror jag?

JAG ÄR SÅ GLAD IDAG! :) Väntade ju på ett samtal ifrån min lärare om nya lärlingsplatser osv, men han tänkte om och började kolla efter bartenderkurser istället. Så att nu ska skolan stå för en sån kurs som jag annars hade behövs betala 12.000 för. Jag börjar den 2/11. Det ska bli så spännande, är verkligen förväntansfull när det gäller det här. Sen när jag är klar nångång i början av December så kommer jag placeras på en ny lärlingsplats, och så är chansen att bli anställd efteråt mycket mycket högre. Så.. nu sjunger vi! ;D

Pappa har köpt princessbakelse, så tjoooflöjt

Bilder ifrån helgen kommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: säde

Fan vad najs! :O jag vill också ha en sån utbildning gratis!! (: avis!

2009-10-13 @ 19:58:26
URL: http://frokenlycklig.blogg.se/
Postat av: säde

Fan vad najs! :O jag vill också ha en sån utbildning gratis och grattis!! (: avis!

2009-10-13 @ 19:58:33
URL: http://frokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Paulina

Fyfan vad bra :D <3

2009-10-14 @ 01:07:42
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0