En dag i sänder..

Idag har jag förflyttat mig hem till mamma, så har fått konka ett berg med väskor för att kunna få med det viktigaste, det är mycket som är viktigt nu när man har kläder för att fylla ett helt rum. Imorgon blir det ännu mer shopping. Ska iväg till jobbet 08:30 och slutar 17:30. Efter det blir det shopping i den nyöppnade gallerian i Liljeholmen, så jävla najs att ha ett köpcentrum så nära, problemet med det är väl att man kommer åka och handla grjer vararannan dag, och jag kan som alla vet inte hålla pengarna i styr. Och när det gäller skor är det helt omöjligt, har redan hittat 2 st gobitar som blir mina imorgon. Efter det blir det utgång med flickorna, förmodligen så förar vi här och drar in till the bridge efter det.

Idag har jag även solat solarium, det krävs inte mycket för mig nu för att få färg eftersom att jag fortfarande har grunden. Brände mig inte i Spanien så min färg är fortfarande inte helt borta.

Och min iphone är fortfarande på reparation, efter 1 vecka lixom. Var en pixel som hade gett upp i kameran så det vart en svart prick i varje foto, och det är inte speciellt kul när man ska betala så mycket för en lur. Jaja, jag hoppas den kommer tillbaka snart, är trött på den här lånetelefonen..

ska sova.. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0