En hejdundrande bra helg!

Den här helgen har vart hektisk, vart utgång som sagt både fredag & lördag. Var kanske inte det bästa med tanke på att jag vart sjuk + att jag går på medicin just nu. Så fredagskvällen vart väl kanske inte som man hade hoppats på. Visste inte om att man inte skulle dricka i samband med midicinen. Så jag fick hjärtklappningar, svårt att andan + att jag fick feber med en jävla fart. Vart bara att åka hem och lägga sig. Linn hade kul och det var kvällens uppdrag, måste bli fler utgångar. Var jätte kul att Linn & Helena kom så bra överens och tyckte om varandras sällskap så det blir helt klart fler utgångar med er två! Jätte kul!

Igår tillbringade jag dagen med mamma, vi var iväg och handlade och pulade. Köpte en hel del smink. Vart en ny mascara, svart ögonskygga, rött läppstigt och ett jättefint rosa nagellack. Så nu kommer det inte behövas nå mer smink på ett tag framöver. Haha, pff!

Kvällen spenderade jag med brudarna Lina och Nathalie, vi förade lite hemma hos Lina innan vi drog oss in mot stan, det vart Cattelin för våran del. Den här gången var det rätt trevligt där. Jimpa och hans pojkar kom förbi och dom hade man inte träffat på ett tag. Inatt drog vi ju tillbaka klockan 1 timma, så jag gick faktiskt hem rätt tidigt. Strax efter 1, men den var ju 2 egentligen så, men jag var väldigt trött och fortfarande dålig sen i fredags, men tog det som en återställare, inget för mig dock! Men vi hade det iaf superkul.

Idag har det vart en riktig slappdag, vi satt hemma och kollade film efter film på TV100 och Canal+ tills vi beslöt oss för att övningsköra. Idag gick det faktiskt jättebra, kommit ut lite lätt i trafiken. Nu måste jag bara lära mig att kunna komma upp i fart i rondeller och lylikt. Tycker det är lite knepigt att växla från 1an till 2an, men den går det som rinnande vatten. Efter det åkte vi och handlade mat.

Nu är det snart dags för mig att sova, upp tidigt imorgon. Jobbar måndag&tisdag den här veckan sen får jag se vad som händer. Trivs iaf superbra, och nu kommer jag få stanna på Samtrans. Jobba lördagar, typ enda dagen jag kommer kunna jobba nu efter lovet, bara 1 vecka kvar tills min bartenderutbildning börjar, det ska blir så JÄVLA KUL. Det här är verkligen vad jag vill, och jag kommer lägga manken till den här gången. 100% närvaro på Matilda, ofc! :)

BILDER FRÅN HELGEN KOMMER SENARE I VECKAN! :) PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0